Mesut şimşek affet allahım, mesut şimşek affet allahım sözleri

Yanıyorum çöller gibi
Susuz kalmis güller gibi
Göz yaşlarım seller gibi
Aglıyorum ben

Yılmadan düştüm yollara
Dolastım ilden illere
Ellerimi actım sana
Affet Allahım

Kurban ettim sana canı
İnkar ettim her fermanı
İstedim senden fermanı
Çaresizim ben

Yılmadan düştüm yollara
Dolaştım ilden illere
Ellerimi açtım sana
Affet Allahım

EnsonHaber hakkında

Son Dakika Haberleri

Eylül 14, 2011 tarihinde ilahiler, KARIŞIK İLAHİLER, Mesut Şimşek, İLAHİ DİNLE içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Bir Cevap Yazın

