Hasan Dursun Ask Bezirgani dinle aşk bezirganı sözleri


İşte bir kervan yolu ravzaya
Yol almış gider aşkı bulmaya
Bekledim durdum gün saya saya
Buldum kervanı aşk bezirganı

Yan de yanayım Hakkı anayım
Özledim onu nasıl durayım
Bende sizinle ona varayım
Nurlu kervanı aşk bezirganı

Bende geleyim gülle ereyim
Asi gönlümü ona vereyim
Al götür beni onu göreyim
Nurlu kervanı aşk bezirganı

Yan de yanayım Hakkı anayım
Özledim onu nasıl durayım
Bende sizinle ona varayım
Nurlu kervanı aşk bezirganı

Çok susamışım ben yana yana
Varmak isterim yüce sultana
beni de kat bu kervana nurlu kervana
Nurlu kervanı aşk bezirganı

Yan de yanayım Hakkı anayım
Özledim onu nasıl durayım
Bende sizinle ona varayım
Nurlu kervanı aşk bezirganı

EnsonHaber hakkında

Son Dakika Haberleri

Şubat 17, 2012 tarihinde Hasan Dursun, İLAHİ DİNLE içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Bir Cevap Yazın

