Mustafa Özcan Güneşdoğdu Gel Hele

Gel hele gel hele
Yaramı sar hele
Gel hele gel hele
Ne olur gel hele

Ben seni bileli ben sana muhtaç
Yaralı gönlüme sensin tek ilaç

Gel hele gel hele
Yarami sar hele
Gel hele gel hele
Ne olur gel hele

Ben seni bileli sana sevdalı
Ben beni bileli gönlüm yaralı

Gel hele gel hele
Yaramı sar hele
Gel hele gel hele
Ne olur gel hele

Kasım 11, 2011 tarihinde ilahiler, KARIŞIK İLAHİLER, Mustafa Özcan Güneşdoğdu, İLAHİ DİNLE içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Bir Cevap Yazın

